poniedziałek, 14 października 2013

30-tka w kolorze "zbutwiałych" liści :)

Kiedyś, pewien ktoś powiedział mi, że mam włosy w kolorze zbutwiałych liści ;p Oczywiście był to mężczyzna daltonista, ale mu wybaczyłam, bo między innymi to dzięki niemu miałam piękne 30-te urodziny.. :)





Największe podziękowania należą się jednak mojemu mężowi, który to wszystko zorganizował!
 Dziękuję! Nie mogłam sobie wymarzyć lepszej 30-tki!
Był oczywiście i tort..tira misiu ;p
..i 30 świeczek..
A wybraliśmy się w ogóle do Piwnicznej Zdrój- malutkie, ale jakże urocze miasteczko! 
Zamieszkaliśmy w superowym pensjonacie Pod Kasztanami..a to widok z naszego balkoniku! 
 Nieopodal lodziarnio-kawiarnia..
 ..w której zajadaliśmy się wybornym ciastem śliwkowym! I kawą pierwsza klasa!

 Pierwszego dnia wybraliśmy się na Kicarza..obłędne widoki!



 Pogoda jak marzenie- ponad 20 stopni ! Grzesiek nawet klatę robił w jesiennych promieniach słońca!
Zdjęcie mam, ale nie udostępnię, bo by mnie udusił!


 A to widok z Kicarza na Polską i Słowacką stronę! Cudo!

 Kolory mojej urodzinowej jesieni przyprawiały o zawrót głowy! Nie mogłam uwierzyć, że mieszkamy w tak przepięknym kraju! Kosmos!
 A niektórzy z miejscowych niezłych chałupek się dorobili- pozazdrościć!





 Moje artystyczne ujęcie ;p


 A jakie grzybki w tych beskidzkich lasach rosną.. ech!I to górskie, rześkie powietrze..z bólem serca wracaliśmy do domów!
 A poniżej miejsce, w którym kiedyś z mężem zamieszkamy! Bajecznie, magicznie, niesamowicie!

 A to droga do miejsca, w którym kiedyś wybudujemy naszą małą chałupkę!
Zdjęć z urodzinowej libacji nie umieszczam, bo skompromitować się nie chce zbytnio :) 
Jeszcze raz dziękuje trójce moich towarzyszy za to, że byli! Nie żałują, tego jestem pewna:)A pozostałym dziękuję za pamięć i życzenia. Mam nadzieje, że kolejne 30 lat będzie równie dobre!

2 komentarze:

  1. Ten mężczyzna, który powiedział, że masz włosy koloru zbutwiałych liści nie był i nie jest daltonistą, ma po prostu specyficzne poczucie humoru

    OdpowiedzUsuń
  2. Serce mi krwawiło z rozpaczy, ale już Ci wybaczyłam ;p

    OdpowiedzUsuń