niedziela, 30 marca 2014

Koktajl z Katarzynek

Katarzynki-najukochańsze pierniczki na świecie:) I na dodatek udało mi się wygrzebać przepis na koktajl, w którym odgrywają one sporą rolę:) Niami-lekki, odświeżający i naprawdę smaczny! A po przejechaniu na rowerze i przebiegnięciu ponad 8km. (ja wykonałam czynność nr1.) smakował wybornie! Tylko szkoda, że moja forma po zimie jest w opłakanym stanie - zipię i sapię na widok każdego lekkiego wzniesienia! Zatem dziś również podwijam kiecę i lecę.. pośmigać moją żółtą błyskawicą!


Jeśli zaś chodzi o koktajl (2porcje) potrzebujemy tylko 4 składników!
Banana i mango (dojrzałe)-które rozdrabniamy w blenderze na gładki mus..
A także kilka pierniczków Katarzynek lub dowolnych ciasteczek np.owsianych.
Pierniki kroimy je na mniejsze kawałki. Ostatnim niezbędnym składnikiem będzie jogurt naturalny, który przełamie słodycz naszego deseru.
Najlepiej będzie użyć długich szklanek lub kieliszków. Na samym spodzie układamy pierniczki, potem mus owocowy i jogurt..czynność powtarzamy do samego końca:) Mi wyszły 3 ciasteczkowe warstwy, 3 musowe i 2,5 jogurtowe. Koktajl schładzamy w lodówce przez godzinę.
 Smacznego :)




2 komentarze:

  1. A ja mam zyczenie :P poprosze w wykonaniu KS tagliatelle ze szpinakiem i gorgonzolą moze i kurczaczek do tego :P ot taki mój pomysl na dobre i lekkie danie po pracy :D A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Postaram się :) Pomysł brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń