niedziela, 1 grudnia 2013

Włoski obiad w 15 minut

Genialny, prosty i szybki przepis na niedzielny obiad. Istna uczta dla wielbicieli włoskiej kuchni. Suszone pomidory, mozzarella i makaron..czego chcieć więcej? Wykonanie tej potrawy zajęło mi nie więcej niż 15-20 minut. Jak nic na starość zamieszkamy we Włoszech..idealne miejsce dla takich łasuchów jak my.






Suszone pomidory kupiłam, ale zalewę do nich przyrządziłam sama. Dusiły się w oliwie i przyprawach ponad 2 tygodnie, ale warto było czekać na taki rarytas.
 Do przyrządzenia tej mini włoskiej uczty potrzebowałam: 1 cebuli, 2 ząbków czosnku, 1 kulki mozzarelli, świeżą bazylię, kilka suszonych pomidorów w zalewie, jajko i makaron tagliatelle.
Suszone w brazylijskim słońcu ;) pomidory kroimy w kostkę..
..i przysmażamy na 3 łyżkach oliwnej zalewy.
Cebulę i czosnek kroimy w kostkę i dodajemy do zarumienionych pomidorów.
Mozzarelle i bazylie drobno siekamy..
i również wrzucamy na patelnie. Mieszamy i dodajemy wcześniej ugotowany makaron. Na samo koniec wlewamy roztrzepane jajko..
..doprawiamy tylko solą i pieprzem. Gotowe!
Mimo, że mięsożerna jestem dzisiaj żadnego mięsiwa mi nie brakowało.
Mój mąż rzucił się na obiad jak C... na czereśnie :) Wtajemniczeni wiedzą o co chodzi :)



2 komentarze:

  1. Dobre! Cos idenalnego dla takiego leniwca jak ja ;) a gdzie kupiłaś pomidory suszone?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomidory i inne przyprawy kupuję na http://ale-raj.pl/. Tanio i szybko :)

      Usuń