środa, 27 lutego 2013

Chlebkomania

Początki są są ciężkie...ale mam nadzieje, że blogowanie sprawi wiele radości mi i mojemu mężowi. Dziś króciutko, bo oczka sennie się zamykają...Chlebkomania nas ogarneła to fakt nieodwołalny.

Chlebuś nie jest idealny, ale praktyka czyni mistrza i wiem, że będzie lepiej..smakuje natomiast....hmmmmmmmmmm możecie mi tylko pozazdrościć...słonecznik i dynia spowodowały, że mój mąż taki ot co bochenek zjada w dwa dni... ;)
W zasadzie to powinien wyrosnąć większy, ale się nieco spieszyłam i wyszło jak wyszło. A oto magiczne składniki:
Mąka orkiszowa zakupiona w Asdzie- 1,5kg w paczce = 3 pachnące bochenki. 350ml wody, 14g suszonych drożdży, ziarna słonecznika i dyni oraz sól i pieprz do smaku. Dziecinnie proste a zabawa przednia:) Nawet wyrabiać ciasta nie trzeba zbyt długo: ok 5minut...
Film nie trzyma w napięciu i powinnam choć słowo powiedzieć, ale uczę się dopiero tego całego blogowania-gotowania:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz