środa, 3 kwietnia 2013

Mój dzień czyli domowe SPA cz.1

Mam to szczęście, że jeden dzień w tygodniu jestem w domu sama...takie jednodniowe sanatorium od pracy i facetów ;p Oczywiście obowiązki kury domowej są...sprzątanie, zakupy, obiad...ale potem mam czas tylko dla siebie:)





Obudził mnie dziś piękny widok:
Moje wielkanocne kwiatuszki rozkwitły:)To musiał być dobry dzień...
Dziś samotna do końca nie byłam,,,towarzyszyła mi Sarah McLachlan i....
Dobrze, że mój mężuś zostawił mi butelkę wina...czerwone, aromatyczne..żeby nie było wypiłam tylko dwa kieliszki:)
A teraz drogie dziewczynki umieszczę przepis na domowe SPA cz.1...takich eliksirów mam kilka....czytam może mało ambitną książkę, z mało ambitną fabułą, ale od czasu do czasu relaks przy kobiecej literaturze każdej z nas jest potrzebny..tym bardziej, że książka zawiera niespodzianki...a o to przepis na jedną z nich:
Miód, owsianka i cytryna, czyli przepis na maseczkę babci Sławci.
" Na początek przygotuj dwie miseczki - jedną większą, drugą mniejszą.
Do obu nasyp płatków owsianych. Do obu dolej miodu i mleka. Wymieszaj z płatkami. W mniejszej mają być gęste, w większej pływać w mleku.
Do większej sypnij bakalii: rodzynek, migdałów, orzechów, kandyzowanych owoców, do mniejszej dodaj soku z cytryny.
Wymieszaj:
Jeśli do tej pory tego nie zrobiłaś, to ostatni moment, by zapalić świece i kadzidełko, a także włączyć miłą dla ucha muzykę:
Podczas gdy zawartość mniejszej miseczki się zgryza, skonsumuj to, co jest w większej misce: owsiankę z bakaliami na mleku i miodzie. Pyszne, prawda? A jakie zdrowe!
Teraz nałóż na twarz część owsianki miodowo-cytrynowej z mniejszego naczynka, pocieraj okrężnymi ruchami, by płatki owsiane zmywały ze skóry stres i zmęczenie. Z reszty zrób maseczkę. Niech odżywcze składniki działają..działają..Niech zdrowe komórki rosną..rosną..
Możesz łączyć składniki z rozgniecionym bananem, drożdżami, siemieniem lnianym, ale bazą niech będą płatki owsiane.
Na koniec zmyj maseczkę ciepłym mlekiem i opłucz twarz wodą, w której przez całą noc pływały płatki dzikiej róży.
Pamiętaj jednak, że kobietę zdobi nie piękna twarz, ale piękna dusza"

Moje wskazówki:
Włosy związane i z opaską - żeby żaden kosmyk was nie rozpraszał
Pościelcie na łóżko duży ręcznik-płatki owsiane są dość kapryśnym tworzywem i troszeczkę zlatują z buzi.
Mleko wcześniej podgrzejcie-tak aby przez 15-20 minut wam nie wystygło.
Róże?- no to trzeba faceta dzień wcześniej zmusić do owego zakupu:/ albo samej sobie zafundować mały bukiecik:)
Buźkę miałam po tej maseczce gładziutką niczym pupcia niemowlaka..zrelaksowałam się i ukoiłam swoje zszargane nerwy...wcześniej gotowałam obiad dla męża i .... ciąg dalszy nastąpi :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz